Satysfakcja z usług oferowanych przez przewoźników a także tych dostępnych na dworcach - Serwis dla Pasażerów

Infolinia UTK tel. 801-044-080 i 22 460-40-80 formularz kontaktu

Satysfakcja z usług oferowanych przez przewoźników a także tych dostępnych na dworcach

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia, bez nich ankieta nie zostanie wysłana.1. Dostępność kanałów sprzedaży biletów. Jak ocenia Pan/Pani łatwość zakupu biletów? (wybierz ocenę z listy rozwijanej)
*
*
*
*
2. Jak ocenia Pan/Pani połączenie biletu kolejowego z innymi usługami transportowymi, np. wspólny bilet z komunikacją miejską?
*
3. Jak ocenia Pan/Pani czystość obiektów dworcowych (np. dworców, przejść podziemnych, peronów)?
*
4. Jak ocenia Pan/Pani czystość w pociągu?
*
5. Jak ocenia Pan/Pani dostosowanie pociągu do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz osób z ograniczoną możliwością poruszania się (np. matki z małymi dziećmi lub osób z rowerami)?
*
6. Jak ocenia Pan/Pani postawę obsługi pociągu podczas podróży (profesjonalizm, bezproblemowość, widoczność)?
*
7. Dostępność informacji. Jak ocenia Pan/Pani dostępność oraz rzetelność informacji? (wybierz ocenę z listy rozwijanej)
*
*
*
*
*
*
8. Jak ocenia Pan/Pani częstotliwość kursowania pociągów?
*
9. Jak ocenia Pan/Pani punktualność pociągów?
*
10. Ogólna ocena kolei w Polsce.
*
11. Jak często podróżuje Pan/Pani koleją?
*
12. Jaki jest zazwyczaj cel podróży?
*
13. Z jakich przejazdów korzysta Pan/Pani najczęściej?
*
14. Z jakim problemem spotyka się Pan/Pani najczęściej podczas podróży pociągiem?
*
15. Czy czuje się Pan/Pani bezpiecznie na dworcu?
*
16. Czy czuje się Pan/Pani bezpiecznie w pociągu?
*
17. Z jakim problemem spotyka się Pan/Pani najczęściej w trakcie zakupu biletu?
*
18. Czy kiedykolwiek wcześniej słyszał Pan/Pani o Urzędzie Transportu Kolejowego?
*
19. Czy akcja „Dzień Pasażera” jest według Pana/Pani ważna, a uzyskane informacje przydatne?
*
20. Czego Pana/Pani zdaniem brakuje na dworcach (np. możliwości doładowania telefonu, WiFi, ławek, wydzielonej poczekalni itp.)?
*

Metryczka
*
*
Miejsce na uwagi